Podsumowanie 2019 roku

08.01.2020

Słuchaj, czytaj, rozmawiaj, wspominaj! Dzisiaj wspólnie z Tobą powspominamy podsumujemy 2019 rok, który minął niesamowicie szybko i bardzo intensywnie. W skrócie to rok wielu sukcesów, bicia rekordów i dotarcia z naszymi eventami do ponad 100 000 osób (tak sto tysięcy!)

Cieszymy się, bo jeżeli to czytasz to najprawdopodobniej byłeś jednym z odbiorców naszych działań (jeżeli nie, to pewne nadarzy się okazja w 2020 roku 😉
W ramach naszego podsumowanie chcemy się Wam pochwalić współpracą z tak ważnymi instytucjami kultury jak
 – Muzeum Śląskie
Zamek Królewski w Warszawie.

Praca dla tak ważnych klientów dostarczyła nam wiele radości i wyzwań. Ilość odbiorów liczona w dziesiątkach tysięcy dzięki organizacji pokojów zagadek w siedzibie Muzeum Śląskiego i na dziedzińcu Zamku Królewskiego. Świetnie udały się też gry miejskie, które odbyły się w centrum Warszawy i Katowic (a to tylko dwie, wśród tych kilkudziesięciu, które zorganizowaliśmy). Jednego jesteśmy pewni – były nietypowo w pozytywnym tego słowa znaczeniu!

Nasza ekipa na otwarciu pokoju

Ciekawostką niech będzie dla Was fakt, że dla Zamku Królewskiego z okazji Roku Wazowskiego świadczyliśmy wsparcie promocyjne codziennie przez ponad dwa miesiące. Specjalnie dla Zamku zorganizowaliśmy cztery wielkie wydarzenia:
1. Puzzle na Plac – Układamy Rolkę Sztokholmską.
2.Zaginione Klejnoty Wazów – mobilny pokój zagadek.
3.Otwórz skarbiec Wazów  – questing.
4. Rozgrywka o Tron – gra miejska.

Natomiast na terenie Muzeum Śląskiego wybudowaliśmy od podstaw pokój zagadek „Skrytka Powstańców”, który działał od maja 2019 do 6 stycznia 2020 roku. Zorganizowaliśmy również historyczną grę miejską „Niezapomniane. Mieszkanki Katowic w okresie powstań śląskich”

To, że końcówka roku minęła pod znakiem instytucji kultury, nie oznacza, że nie działaliśmy z firmami :). Co to to nie. Z racji na zamknięty charakter wydarzeń to te eventy, o których możemy pisać dużo mniej… ale tylko w ostatnich miesiącach musieliśmy stawić czoła takim wyzwaniom jak gigantyczny escape room z okazji Halloween oraz świąteczna strefa relaksu. W lecie nie obce były nam pikniki firmowe, z świetnym militarnym w Parku Śląskim na czele 🙂

Jeszcze większą popularnością cieszyły się nasze ulubione gry miejskie i mobilne pokoje zagadek. Przemieniliśmy w escape room pokoje hotelowe, sale konferencyjne i bankietowe oraz namioty.  Bawiliśmy się na grach miejskich i terenowych w największych miastach Polski, ale nie straszne były nam też góry, plaże, jeziora czy lasy 😉

A oto krótkie podsumowanie w liczbach, dla tych bardziej zapracowanych 😀

Do zobaczenia w 2020 roku – nie może Cię zabraknąć na naszych wydarzeniach w nowym roku!